مقابله با کرونا / برپایی نقاهت‌گاه 1000 تخت‌خوابی

مقابله با کرونا / برپایی نقاهت‌گاه 1000 تخت‌خوابی به همت قرارگاه فرهنگی جهادی بقیهالله

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت همیاری شهروندان با کادردرمانی و پزشکی میهن عزیزمان در جهت مقابله با کرونا، بیمارستان‌های درگیر این بیماری در شهر تهران، نیاز به کمک نیروی انسانی داوطلب در هر زمینه‌ای دارند. مسلما این همیاری دوستان در شرایط فعلی ضمن تلقی آن به عنوان جهاد فی سبیل الله و شادی خداوند در یاری هم نوع، موجب دلگرمی کادر درمانی و بیماران در جهت #شکست_کرونا می‌باشد.

در این راستا داوطلبین گرامی #ساکن_تهران با هر تخصص و هر زمینه‌ای و با محدودیت سنی کمتر از 40 سال، لطفا نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، سن، مدرک تحصیلی و تخصص خود را به شماره 30005700570040 پیامک نمایند.

خواهشمند است آن دسته از عزیزانی که پرستار یا امدادگر هستند یا دوره‌ی کمک‌های اولیه یا سایر دوره‌های پزشکی را نیز گذارنده‌اند، مشخصات مذکور را در همان پیامک ارسالی قید نمایند. بدیهی‌ست در صورت پذیرش، از طرف بیمارستان با منتخبین جهت هماهنگی تماس برقرار خواهد شد. ضمنا بعد از پذیرش به داوطلبین آموزش‌های لازم جهت همیاری اعطا خواهد شد.

بزرگوارانی که در خصوص کمک برای موضوع کرونا ثبت نام کردند لطفا به چند نکته دقت فرمایند:

به هیچ عنوان به بیمارستان مراجعه نکنید یا تماس نداشته باشید.
این کار موجب سلب آرامش و ایجاد مشکل در روند کاری بیمارستان و کادر درمانی خواهد شد. ثبت نام فقط و فقط از طریق سامانه پیامکی ۳٠٠٠۵۷٠٠۵۷٠٠۴٠ خواهد بود.


خواهشا از ارسال پیام یا تماس به تلفن روابط عمومی یا بیمارستان جدا خوداری نمایید. با کسانی که ثبت نام نکرده و نیز بدون دریافت پیامک از طرف قرارگاه( سامانه پیامکی ۳٠٠٠۵۷٠٠۵۷٠٠۴٠ ) اقدام به حضور در بیمارستان را نمایند به شدت برخورد خواهد شد.

سامانه پیامک و ثبت نام، به صورت یکطرفه میباشد و پس از دریافت اطلاعات ثبت نام از سمت شما، تاییدیه ارسال نخواهد شد. محل و زمان خدمت متقابلا اعلام میشود لذا خواهشمند است بدون هماهنگی از طریق قرارگاه عمل نکنند.

فاز اول راه اندازی بیمارستان صحرایی با کمک بعضی از آقایان که فراخوان شدند و حضور یافتند به پایان رسید. از کسانی که کمک کردند کمال تشکر راداریم. اطلاعیه‌های بعدی نیز از طریق کانال قرارگاه و در بعضی موارد خاص به صورت پیامک ارسال خواهد شد.

برپایی نقاهت‌گاه 1000 تخت‌خوابی
مقابله با کرونا / برپایی نقاهت‌گاه 1000 تخت‌خوابی
برپایی نقاهت‌گاه 1000 تخت‌خوابی

گزارش خبرگزاری تسنیم از اقدامات قرارگاه جهادی بقیه‌‌الله