اربعین حسینی / تجلیل از خادمین اربعین استان یزد و هنرمندان انقلابی در مهردشت – اسفند 1397

تجلیل از خادمین اربعین استان یزد و هنرمندان انقلابی در مهردشت – اسفند 1397

اربعین حسینی – تجلیل از خادمین اربعین استان یزد اسفند 1397

به گزارش سرو ابرکوه؛ شب گذشته (۱۳۹۷/۱۲/۱۰) هم‌زمان به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س)، همایش بزرگ تجلیل از خادمین اربعین استان یزد و هنرمندان انقلابی، با حضور سید مهدی خمسه‌ای مسئول قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله (عج) کشور و علی‌محمد پارساییان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد و هیئت همراه در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

رضا عباسی مهرآبادی دبیر اجرایی این همایش و مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : همایش فوق در راستای تجلیل از خادمانی که در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در حرم‌های مطهر نجف اشرف، کربلای معلا و سامرا در قالب امانت‌داری، کفشداری، راهنمای زائرین و… مشغول به خدمت بودند برگزار شد.

عباسی گفت: از آنجا که قرارگاه فرهنگی بقیه‌الله (عج) استان یزد با مسئولیت نصیر عباسی مهرآبادی، در اربعین حسینی گذشته رتبه دوم کشوری اعزام نیروی انسانی به عتبات عالیات را به خود اختصاص داده بود، به‌پاس زحمات خادمان اهل‌بیت (ع) باهمت بسیج هنرمندان ابرکوه برنامه تجلیل را اجرا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش فرا منطقه‌ای که با مشارکت برخی دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از تعداد 150 نفر خادمان حسینی استان، 30 هنرمند فعال بسیجی و فعالین گروه هنری رسانه‌ای روزنه شهرستان و همچنین مسئولینی که در سال جاری با این مجموعه‌ها همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

مسئول بسیج هنرمندان ابرکوه افزود: سخنرانی مسئول قرارگاه بقیه‌الله (عج) کشور، شعرخوانی اعضا انجمن شعر ترنم بسیج هنرمندان، اجرای طنز اصغر بمانی مسئول انجمن ادبیات داستانی استان با موضوع دفاع مقدس و حمایت از کالای ایرانی، حضور گروه سرود بین‌المللی عاشقان ولایت با دو اجرای مادر و علی آقامه، ازجمله برنامه‌های همایش تجلیل از خادمان بود. 

گفتنی است برگزاری این همایش با همراهی برخی دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، در مهدیه امامزادگان شهر مهردشت ادامه یافت.


گزارش تصویری خبرگزاری فارس از آئین تجلیل از خادمین اربعین استان یزد و هنرمندان انقلابی در مهردشت

در این باره بیشتر بدانیم: فعالیت ۴۵۰۰ خادم در کفش‌داری‌ و امانتداری حرم‌های نجف و سامرا