قدردانی از خیرین رمضان 1399

رزمایش همدلی قرارگاه فرهنگی جهادی بقیه الله

رزمایش همدلی قرارگاه فرهنگی جهادی بقیه الله

از همه خیرین و خادمین عزیز متشکریم

"خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم."
بدینوسیله از کلیه عزیزان بویژه فعالین بازار سرمایه ایران در پویش تفکر مستقل که در تامین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید سبد کالای ماه مبارک رمضان برای نیازمندان، قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت بقیه الله عج را یاری نمودند تشکر و قدردانی می نماییم.
تقبل الله اجرکم عندالله ان شاءالله جزاک الله خیرا. خداوند به مال شما برکت و به جسم و جان شما و خانواده محترم سلامتی و عاقبت بخیری عنایت فرماید و در دنیا زیارت و در آخرت شفاعت چهارده معصوم علیه السلام روزی شما شود.
التماس دعا خیرات شما مستدام و مشمول ایه 77 سوره حج: « یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا ارْکَعُوا وَاسْجُدُوا وَاعْبُدُوا رَبَّکُمْ وَافْعَلُوا الْخَیْرَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ »
ای اهل ایمان، در برابر خدا رکوع و سجود نمایید و (با توجه و بی‌ریا و خالص) پروردگار خود را بپرستید و کار نیکو کنید، باشد که رستگار شوید